Lucie Javorská

Bakalářská práce

Specifika B2B marketingu na praktickém příkladu společnosti 3M

Specifics of B2B marketing on a practical example of the company 3M Česko
Anotace:
Bakalářská práce se soustředí na oblast B2B marketingu jako celek a na jeho základní odlišnosti od marketingu na spotřebních trzích (B2C). Tyto odlišnosti jsou nadále ve své konkrétní podobě ukázány na praktickém příkladu společnosti 3M Česko, přesněji na produktové kategorii Kancelářské potřeby, kde jsou popsány postupy B2B marketingové strategie, taktiky i operativních činností.
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the area of B2B marketing as a whole and on its main differences from marketing on consumer markets (B2C). Those differences are then concretely shown on the practical example of the company 3M Česko, specifically on the product category Office supplies, where the B2B marketing strategy, tactics as well as the operative activities are described.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Alena Soukeníková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42073