Kompetenční model jako nástroj rozvoje učitelů základních škol – Barbora OSOBOVÁ
Barbora OSOBOVÁ
Bachelor's thesis
Kompetenční model jako nástroj rozvoje učitelů základních škol
Competence model as a tool for the development of elementary school teachers
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá kompetenčním modelem, jako nástrojem k dalšímu rozvoji učitelů základních škol. V teoretické části práce řeší základní pojmy, které se vztahují k dané problematice. Tedy školský management, vybrané přístupy pro školský management a samotný kompetenční model. Zmíněny jsou také klíčové kompetence pedagoga a další vzdělávání pedagogických pracovníků. V praktické části jsou …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with a competency model as a teaching tool to the further development of primary school teachers. The theoretical part solves elemental concepts related to the issues. Which means the educational management, selected approaches to the educational management and the competency model itself. Key competencies and further pedagogue education are also mentioned. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Milan Chmura, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OSOBOVÁ, Barbora. Kompetenční model jako nástroj rozvoje učitelů základních škol. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Pedagogy / Adult Education
Theses on a related topic
-
Vzdělávání a rozvoj pedagogických pracovníků ve střediscích volného času
Aleš PÁTEK -
Profesní rozvoj pedagogických týmů prostřednictvím meziškolní spolupráce
Kateřina TOMKOVÁ -
Supervize jako forma podpory dalšího vzdělávání a rozvoj profesionality pedagogických pracovníků
Ivana Marášková -
Rozvoj sekulární všímavosti u pedagogických pracovníků
Michaela Baričáková -
Stravování a vliv vzoru pedagogických pracovníků na rozvoj dítěte v předškolním věku
Kristýna VALEHRACHOVÁ -
Rozvoj pracovních kompetencí u dětí v institucionální výchově v kontextu přípravy na samostatný život
Věra Linhartová -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků a jejich profesní rozvoj
Iva Meškanová -
Management lidských zdrojů ve vybrané organizaci
Andrea Šornová