Kompetenční model jako nástroj rozvoje učitelů základních škol – Barbora OSOBOVÁ
Barbora OSOBOVÁ
Bachelor's thesis
Kompetenční model jako nástroj rozvoje učitelů základních škol
Competence model as a tool for the development of elementary school teachers
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá kompetenčním modelem, jako nástrojem k dalšímu rozvoji učitelů základních škol. V teoretické části práce řeší základní pojmy, které se vztahují k dané problematice. Tedy školský management, vybrané přístupy pro školský management a samotný kompetenční model. Zmíněny jsou také klíčové kompetence pedagoga a další vzdělávání pedagogických pracovníků. V praktické části jsou …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with a competency model as a teaching tool to the further development of primary school teachers. The theoretical part solves elemental concepts related to the issues. Which means the educational management, selected approaches to the educational management and the competency model itself. Key competencies and further pedagogue education are also mentioned. In the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Milan Chmura, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OSOBOVÁ, Barbora. Kompetenční model jako nástroj rozvoje učitelů základních škol. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Adult Education
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání a rozvoj pedagogických pracovníků ve střediscích volného času
Aleš PÁTEK -
Profesní rozvoj pedagogických týmů prostřednictvím meziškolní spolupráce
Kateřina TOMKOVÁ -
Supervize jako forma podpory dalšího vzdělávání a rozvoj profesionality pedagogických pracovníků
Ivana Marášková -
Rozvoj sekulární všímavosti u pedagogických pracovníků
Michaela Baričáková -
Stravování a vliv vzoru pedagogických pracovníků na rozvoj dítěte v předškolním věku
Kristýna VALEHRACHOVÁ -
Rozvoj pracovních kompetencí u dětí v institucionální výchově v kontextu přípravy na samostatný život
Věra Linhartová -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků a jejich profesní rozvoj
Iva Meškanová -
Management lidských zdrojů ve vybrané organizaci
Andrea Šornová