Radek Sucháček

Bakalářská práce

Marketingová komunikace značek ŠKODA a Hyundai na českém trhu

Marketing communication of the brands ŠKODA and Hyundai on the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací českého výrobce automobilů Škoda Auto a.s. a českého zastoupení jihokorejské automobilky Hyundai na českém trhu. Cílem práce je, na základě analýzy současné marketingové komunikace značek Hyundai a ŠKODA na českém trhu, představit hlavní komunikační média značek a posoudit jejich marketingové aktivity a komunikovaný obsah, také uvést a rozebrat …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of the Czech car manufacturer Škoda Auto a.s. and the Czech representation of South Korean car manufacturer Hyundai on the Czech market. This thesis is focused on the analysis of the current marketing communication of the brands Hyundai and ŠKODA on the Czech market, representing the main means of communication concerning marketing activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76451

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod