Efektivita online marketingu malé firmy – Mikuláš Hrubý
Mikuláš Hrubý
Bakalářská práce
Efektivita online marketingu malé firmy
The effectiveness of online marketing of a small business
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou online marketingu malé firmy. V dnešní době jsou nástroje online marketingu dostupnější i pro malé firmy, které díky nim mohou dosáhnout vyšších obratů. Hlavním cílem práce je ověření efektivity online marketingu vybrané firmy. Výstupem jsou konkrétní doporučení pro danou firmu a návrhy na zlepšení. Teoretická část je členěná na čtyři hlavní kapitoly. V první …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the effectiveness of online marketing of a small company. Today, online marketing tools are more accessible to small businesses, which can achieve higher sales. The main goal of this work is to verify the effectiveness of online marketing of a selected company. The output is specific recommendations for the company and suggestions for improvement. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ncqxf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Simona Košková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová -
Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE
Veronika Steinmetzová -
Online marketing skupiny APOGEO
Martina Sabolová