Mikuláš Hrubý

Bachelor's thesis

Efektivita online marketingu malé firmy

The effectiveness of online marketing of a small business
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou online marketingu malé firmy. V dnešní době jsou nástroje online marketingu dostupnější i pro malé firmy, které díky nim mohou dosáhnout vyšších obratů. Hlavním cílem práce je ověření efektivity online marketingu vybrané firmy. Výstupem jsou konkrétní doporučení pro danou firmu a návrhy na zlepšení. Teoretická část je členěná na čtyři hlavní kapitoly. V první …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the effectiveness of online marketing of a small company. Today, online marketing tools are more accessible to small businesses, which can achieve higher sales. The main goal of this work is to verify the effectiveness of online marketing of a selected company. The output is specific recommendations for the company and suggestions for improvement. The theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication