Využití přístupu Design Thinking na reálném projektu: Inovace předmětu Management – Radek Hušek
Radek Hušek
Bachelor's thesis
Využití přístupu Design Thinking na reálném projektu: Inovace předmětu Management
Use of Design Thinking On a Real Project: Innovation of Management Course
Anotácia:
Zaměřením této bakalářské práce je management inovací, zejména metoda Design thinking. Hlavním cílem výzkumu je prostřednictvím přístupu Design thinking definovat klíčové problémy při výuce předmětu Management z pohledu studentů. Obsahem teoretické části je úvod do přístupu Design Thinking a s ním souvisejících používaných metod. Následovat bude stručné shrnutí poznatků o generaci Z a aktuálních trendech …viacAbstract:
The focus of this thesis is innovation management, mainly Design Thinking method. The main objective of the research is, by using Design Thinking, to define key problems of Management lectures from the students' point of view. The main topic of the theoretical part is introduction to Design Thinking regarding the theory and used innovation tools. Further, it will comment on insights of generation Z …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46717
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedúci: Kateřina Jiřinová
- Oponent: Karel Koliš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46717
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Stav a hodnocení integrační politiky cizinců-třetizemců na území Olomouckého kraje perspektivou sociálních pracovníků Centra na podporu integrace cizinců v Olomouci
Daria Telnova -
Design analytických metrik jako výstup kolaborativní imerzivní virtuální reality zaměřené na vzdělávací procesy
Jan Fitz -
Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Elina Salnikova -
Vytvoření prototypu rezervačního formuláře na platformě chatbota s využitím metodiky human-centered design
Adam Vlach -
Two Cases of Human-Centered Computer Science: Usable Developer Interaction with TLS Certificates and Effective Teaching Assistant Training
Martin Ukrop -
Design zaměřený na člověka v oblasti návrhu digitálního produktu
Zdeňka Hatnianková