Ing. Anna Brejchová

Diplomová práce

Efektivní nástroje pro získání klientů v gastronomii.

Effective tools for obtaining clients in gastronomy.
Anotace:
Jedním z předpokladů úspěšného podnikání v gastronomických službách je soustavné mapování konkurence a péče o spokojenost zákazníků. Jako provozovatelka vinárny si tento fakt uvědomuji, a proto je má práce zaměřena na posouzení efektivity vybraných marketingových nástrojů v mém i v konkurenčních podnicích. Cílem předkládané práce je monitoring deseti vybraných vináren a vinoték (vinných šenků) lokalizovaných …více
Abstract:
One of the main prerequisitions to succeed in gastronomy is to care for clients, provide best possible service, attend thein needs and wishes. Also regular maping of competitors is very important. I am very well aware of these facts being wine bar manager therefore my thesis follows efficiency of particular marketing tools within my working environment and competitors alike. The target of my thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Blanka Zimáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství