Marketingový výzkum horských bud v Krkonoších – Michaela Pospíšilová
Michaela Pospíšilová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum horských bud v Krkonoších
Marketing Research of Chalets in the Giant Mountains
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zmapování nejznámějších horských bud v Krkonoších. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí a to teoretické a z praktické části. V teoretické části je daná problematika sledována z pohledu pojmů a definic. Praktická část věnuje pozornost zanalyzování jednotlivých horských bud v Krkonoších od minulosti po současnost. V dílčích částech je pozornost zaměřena také na problémy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.