Typologie osobnosti učitele - srovnání teorie a praxe – Magda BÁRTKOVÁ
Magda BÁRTKOVÁ
Bakalářská práce
Typologie osobnosti učitele - srovnání teorie a praxe
Different personality straits of a teacher - comparison of the theory and practice
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám výchovou a výukou, převážně ve vztahu učitele (vychovatel) a žáka, jelikož tyto pojmy úzce souvisejí s osobnostmi učitelů, což je hlavní téma mé práce. Důležité jsou rovněž pojmy komunikace a interakce ve výuce. V kapitolách, v nichž se zabývám osobnostmi učitelů, seznamuji mj. s pojmy, jež s osobností úzce souvisejí. Například temperament či charakter. Samozřejmě …víceAbstract:
As part of my Bachelor?s degree dissertation I focus on education and schooling, mainly in relation to the teacher and pupil, because they are closely linked to the teacher?s personalities. This is therefore the main theme of my dissertation. Other concepts such as communication and interaction in schooling are important as well. In the chapter, where I write about the personalities of teachers, I …víceKlíčová slova
Výchova výuka metody výuky formy výuky interakce komunikace socializace osobnost učitel žák typologie.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2010
Identifikátor:
14778
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2010
- Vedoucí: Mgr. Miriam Prokešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÁRTKOVÁ, Magda. Typologie osobnosti učitele - srovnání teorie a praxe. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání, Společný základ pro obory se zaměřením na vzdělávání, Český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Metody, formy a specifika výuky v české škole v Soluni
Kristýna Jonová -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a formy dějepisné výuky a jejich aplikace na druhém stupni základních škol na Kolínsku
Tereza Švarcová -
Metody a formy výuky žáků s ADHD na I. stupni ZŠ
Kristýna ZUBKOVÁ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Odlišné metody a formy výuky v hodinách zeměpisu
Klára Hartychová