Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky – Bc. Jiří Horák
Bc. Jiří Horák
Master's thesis
Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky
Information Literacy in Lifelong Learning of Children Aged from Ten to Twelve Years Old: Methodology Concept Suggestion
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na vzdělávání dětí od deseti do dvanácti let v oblasti informační gramotnosti a navrhuje koncept metodiky pro jejich vzdělavatele v rámci celoživotního vzdělávání. Nejprve je uvedena základní terminologie, dále je uvedeno hledisko informační gramotnosti v českém a zahraničním prostředí. Následně jsou uvedeny tři části, které jsou důležité pro tvorbu konceptu vzdělávacího …moreAbstract:
Thesis focuses on education of children from ten to twelve years old in the field of information literacy and proposes a methodology concept for their educators in the framework of lifelong learning. First, the basic terminology is described, then there is a view of information literacy in the Czech and foreign environment introduced. Subsequently, there are three parts that are important for creating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ujvzs/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁK, Jiří. \textit{Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2019. Available from: https://theses.cz/id/2mzsv4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Mimoškolní vzdělávání referenčních knihovníků; návrh modelu jejich vzdělávání
Marta Pavlovská -
Výuka základů první pomoci v zájmových útvarech pro mimoškolní vzdělávání
Eva Dvořáková -
Institucionální zabezpečení a formy environmentální mimoškolní výchovy a vzdělávání
Lucie Zíková -
Mimoškolní vzdělávání jako cesta ke studiu střední odborné školy
Oldřich Karlíček -
Mimoškolní vzdělávání knihovníků a informačních pracovníků
Markéta Kukrechtová -
Motivace pro mimoškolní vzdělávání anglického jazyka v reflexi studentů ekonomicky aktivních a studujících
Lenka Nečasová -
Informační akademie (mimoškolní vzdělávání dospělých v Knihovně Kroměřížska)
Kamila Brablíková -
Information and media literacy of seniors from an information seeking perspective
Lucie Trampotová