Bc. Jarmila Šimková

Diplomová práce

Autoevaluace učitelky mateřské školy

Preschool teacher´s self-evaluation
Anotace:
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Na příbězích dvou učitelek v mateřské škole sleduje a popisuje jejich schopnost reflexe, sebereflexe, autoregulace a sebehodnocení v průběhu profesního života. První část práce se věnuje teoretickému vymezení pojmů a uchopení problematiky sebereflexe učitelky v předškolním zařízení. Druhá část se týká sa-motného výzkumu, sběru dat prostřednictvím analýzy …více
Abstract:
The thesis is a theoretical and empirical character. It presents the stories of two kindergar-ten teachers and their ability to reflection, self-reflection, self-assessment and self-regulation throughout their professional lives. The first part deals with the theoretical defi-nition of terms and clarifying problems of self-reflection in preschool education. The practical part deals with qualitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šimková, Jarmila. Autoevaluace učitelky mateřské školy. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe