Autoevaluace učitelky mateřské školy – Bc. Jarmila Šimková
Bc. Jarmila Šimková
Diplomová práce
Autoevaluace učitelky mateřské školy
Preschool teacher´s self-evaluation
Anotace:
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Na příbězích dvou učitelek v mateřské škole sleduje a popisuje jejich schopnost reflexe, sebereflexe, autoregulace a sebehodnocení v průběhu profesního života. První část práce se věnuje teoretickému vymezení pojmů a uchopení problematiky sebereflexe učitelky v předškolním zařízení. Druhá část se týká sa-motného výzkumu, sběru dat prostřednictvím analýzy …víceAbstract:
The thesis is a theoretical and empirical character. It presents the stories of two kindergar-ten teachers and their ability to reflection, self-reflection, self-assessment and self-regulation throughout their professional lives. The first part deals with the theoretical defi-nition of terms and clarifying problems of self-reflection in preschool education. The practical part deals with qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šimková, Jarmila. Autoevaluace učitelky mateřské školy. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Syndrom vyhoření učitelek v mateřských školách v závislosti na sociálním klimatu pedagogického sboru
Daniel Procházka -
Dítě v náhradní rodinné péči v interakci s učitelkou v mateřské škole
Jitka GOLÁŇOVÁ -
Využití drátků, korálků v mateřské škole pro rozvoj a zjišťování úrovní jemné motoriky u dětí v mateřské škole
Aneta NEKOLOVÁ -
Matka předškolního dítěte v roli učitelky v mateřské škole
Tereza BRUSNICKÁ -
Interakce mezi učitelkami a dětmi v reakci na nevhodné chování v mateřské škole
Barbora Hilschová -
Komunikace mezi učitelkami a dětmi v mateřské škole v průběhu spontánní hry
Monika Hlaváčová -
Dítě se sluchovým postižením - jeho komunikace a vztahy v mateřské škole a v rodině
Karolína ROČKOVÁ -
Využívání trestů v edukační práci s dětmi v mateřských školách
Barbora Janoštíková