Komparace marketingu španělské a portugalské fotbalové ligy – Mgr. Ondřej Hubačka
Mgr. Ondřej Hubačka
Bakalářská práce
Komparace marketingu španělské a portugalské fotbalové ligy
Comparison of the Marketing of Spanish and Portuguese Football League
Anotace:
Tato práce se zabývá komparací marketingu španělské a portugalské fotbalové ligy. Teoretická část je literární rešerší pojmů z managementu a marketingu. Praktickou část tvoří analýza dvou evropských fotbalových soutěží z pohledu historie, organizace, a služeb, které poskytují zákazníkům a s tím i spojené získávání financí pro tyto činnosti.Abstract:
This thesis deals with marketing comparison of the Spanish and Portuguese football league. The theoretical part is a literature review of terms of management and marketing. The practical part consists of analysis of two European football competitions from the perspective of history, organization, and services that provide to customers
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/akldz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pruša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Supervize organizace a management organizace
Václav PRCHAL -
Význam personalistiky pro management organizace se zaměřením na konkrétní instituci
Dagmar Tomková -
Financování a management neziskové organizace
Henzlová Henzlová -
Vytvoření CAMO (Continuing Airworthiness Management Organization) v prostředí malé organizace
Veronika Medeová -
Samořídící organizace a management změny v ČR: Jak organizaci transformovat na samořídící?
Veronika Bořková -
Financování a management neziskové organizace
Simona Michalíková -
Marketing National Football League
Dominik Lupták -
Marketing sportovního klubu - AC Sparta Praha fotbal
Stanislav Šafránek