Consumers' Attitude to Fairtrade Considered as Social Innovation (the case of France) – Roger Paul
Roger Paul
Diplomová práce
Consumers' Attitude to Fairtrade Considered as Social Innovation (the case of France)
Abstract:
The thesis aims to explore the attitudes of young French consumers towards Fairtrade and whether they perceive fair trade as a social innovation. In the thesis, a series of hypotheses entirely related to consumer behavior towards fair trade as a social innovation seeks to shed light on different consumer attitudes according to their gender, social class, and level of knowledge about fair trade. In …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: prof. PhDr. Michal Lošťák, Ph.D.
- Oponent: Jiří Zelený, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAUL, Roger. \textit{Consumers' Attitude to Fairtrade Considered as Social Innovation (the case of France)}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/2nbwoq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
Exploring the consumer intentions on buying organic food
Rashedul Hoque -
La "Révolution étudiante" de 1968 et son influence sur la vie socio-politique et culturelle de la France. Zadané téma anglicky "Student Revolution" in 1968 and its influence on the socio-political and cultural life of France. La "Révolution étudiante" de 1968 et son influence sur la vie socio-politique et culturelle de la France.
Yulia MAMYKINA -
Le Marketing du tourisme localisé en France (au sud de la France) et la recherche ultérieure des chaînes hotelieres et des destinations populaires des Tchéques et des Francais.
Nicola ŠTENCLOVÁ -
V.I.E.: la solution de la mobilité internationale en entreprise - Business France
Marie Junkerová -
Populism, political change and voter behaviour in France and Spain
Pablo Ribera Payá -
La problématique de l’intégration des immigrés africains en France dans l’oeuvre d’Alain Mabanckou et de Léonora Miano
Natália Liptáková -
"Carte interactive : les nouvelles régions de France"
Nadezhda Dobudko
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
1. 4. 2024