Bc. Matěj Johánek

Bakalářská práce

Comparing the Use of AI by Teachers and Students

Comparing the Use of AI by Teachers and Students
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rozdíly v používání umělé inteligence učitele a stu-denty. Cílem této práce je zjistit, zdali středoškolští a vysokoškolští učitelé používají umělou inteligenci častěji a více ke své práci než studenti. Teoretická část práce po-pisuje historii (generativní) umělé inteligence a její fungování. Dále popisuje historii umělé inteligence ve vzdělávání a její výhody i nevýhody …více
Abstract:
This bachelor thesis investigates the differences in the use of artificial intelligence by teachers and students. The aim of this thesis is to find out whether high school and university teachers use artificial intelligence more often and more for their work than students. The theoretical part of the thesis describes the history of (generative) artificial intelligence and how it works. It further describes …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: M.A. Christopher Adam Rance
  • Oponent: Mgr. Pavel Čanecký

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta