Mezigenerační vnímání sociální reklamy – Tereza Měsícová
Tereza Měsícová
Diplomová práce
Mezigenerační vnímání sociální reklamy
Intergenerational Perception of Social Advertisement
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na mezigenerační vnímání sociální reklamy. Klíčovým cílem práce je zjistit, jak generace X, Y a Z vnímají sociální reklamu a jak na ně reklamní sdělení působí. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy potřebné k řešení tématu. Je zde definovaná reklama a její druhy, sociální marketing, tvorba reklamní kampaně, nynější trendy a vymezeny generace spotřebitelů …víceAbstract:
This Master’s thesis focuses on the intergenerational perception of social advertisement. The aim is to find out how the generation X, Y and Z perceive social advertisement and how are these generations affected by the advertising messages. The basic terms that are necessary for this topic are explained in the theoretical part of the thesis. These terms include the definition of advertisement and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117809
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Marcela Šimková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Business Ethics and Corporate Social Responsibility in the Fashion Industry: Zara Case Study
Quynh Chau Nguyen -
Business Ethics and Corporate Social Responsibility in Bolivia
ANA LUCIA ASCARRUNZ LOBO -
Etika v reklamě v ČR a zahraničí
Marie Ryklová -
Etika a korektnost v reklamě
Daniela PLATZOVÁ -
Etika v reklamě
Šárka Prislingerová -
Etika a korektnost v reklamě
Kristýna HORNÍKOVÁ -
Etika v reklamě
Eliška Rybarová -
Etika v reklamě
Tina Chaibiová