Jan Janků

Bachelor's thesis

Značka jako nehmotné aktivum firmy

Trademark as an Intangible Asset of a Firm
Anotácia:
Bakalářská práce oceňuje značku jako nehmotné aktivum firmy. Cílem práce je sta-novení hodnoty ochranné známky M&M reality holding, a. s. podle oceňovacích metod, které poskytuje česká literatura. Hodnota je stanovena pomocí dvou metod - metoda reziduálních zisků a metoda licenční analogie. V práci je teoreticky vysvětlena problematika významu značky a popsány základní metody sloužící ke stanovení …viac
Abstract:
Trademark as an intangible asset of a companyThis bachelor thesis is focused on valuation of trademark as an intangible asset of a company. The purpose of this thesis is to determine the value of M&M reality holding, a. s. trademark according to valuation methods. Theoretical part thus explains the brand issues and describes basic methods used for valuation of trademark, based on public records. Theoretical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2018
  • Vedúci: Monika Harantová
  • Oponent: Marie Hesková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71311