Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R – Mgr. Matúš Jankovič
Mgr. Matúš Jankovič
Diplomová práce
Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R
Marketing comunication of non-profit media organization Radio R
Abstract:
The content of the thesis is to develop a media project for non-profit media organization Radio R. Project has the goal to improve marketing communications in an organization through several steps, the first of which is describing all key theoretical assumptions that were in the project specifications. The second is the analytical part of the construction of identity and strategic market research, …víceAbstract:
Obsahom diplomovej práce je vypracovanie mediálneho projektu pre mediálnu neziskovú organizáciu Radio R. Projekt si kladie za úlohu zlepšiť marketingovú komunikáciu organizácie prostredníctvom niekoľkých krokov, z ktorých prvým je popísanie všetkých kľúčových teoretických východísk, ktoré boli pri realizácii projektu smerodajné. Druhou je analytická časť s konštrukciou identity a strategickým marketingovým …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hj385/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2015
- Vedoucí: doc. MgA. Jan Motal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
Tereza Wíznerová -
Strategický marketingový plán taneční školy Swing Wings z. s.
Pavlína Horvátová -
Marketingová komunikácia neziskovej organizácie
Alica Chňapeková -
Marketingová komunikácia Českej federácie potravinových bánk s dôrazom na fundraising
Soňa Brodňanová -
Marketingová komunikácia neziskovej organizácie NÁRUČ Senior & Junior
Simon Ghannam