Bc. Michal Jánošík

Master's thesis

Nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai

Purchasing Decisions of Hyundai Customers
Anotácia:
Práce je zaměřena na nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai.
Abstract:
The thesis is focused on the purchasing decisions of Hyundai customers
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jánošík, Michal. Nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe