Učivo o teritoriálních dialektech v hodinách českého jazyka – Petra JANÍKOVÁ
Petra JANÍKOVÁ
Master's thesis
Učivo o teritoriálních dialektech v hodinách českého jazyka
Learning about territorial dialects in Czech language lessons
Abstract:
Klíčovým tématem diplomové práce je zařazování učiva o útvarech národního jazyka a zejména dialektů do vyučovacího procesu předmětu Český jazyk a literatura. Tato část je realizována na základě rozhovorů s audiozáznamem, které poskytli pedagogové vybraných škol v oblasti Slovácka a Hlučínska. Součástí práce je teoretický pohled na český jazyk jako vyučovací předmět a na význam učiva o českém národním …moreAbstract:
The main theme of this master's thesis is the inclusion of the curriculum on national language formations and especially dialects into the teaching process of the subjekt Czech Language and Literature. This part is based on an interview with audio recording provided by teachers od selected schools in the region of Slovácko and Hlučínsko. The thesis includes a theoretical view of the Czech Language …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 5. 5. 2020
- Supervisor: Mgr. Pavlína Kuldanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANÍKOVÁ, Petra. Učivo o teritoriálních dialektech v hodinách českého jazyka. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2-cj-vv-12
Theses on a related topic
-
Textový editor - předmět rozšiřující Český jazyk, Anglický jazyk a Informatiku
Emil HORKÝ -
Podpůrné učební materiály z předmětu český jazyk pro program
Martina Pavelková -
Postoje žáků 2. stupně ZŠ k předmětu český jazyk a literatura
Petra Dostálová -
Třífázový model učení v jazykové složce předmětu český jazyk a literatura
Michaela POC -
Rozvoj digitálních kompetencí v jazykové a slohové složce předmětu český jazyk
Andrea FOJTÍKOVÁ -
Tvorba digitálního vzdělávacího materiálu pro předmět Český jazyk
Magdaléna ZÁVODNÁ -
Motivace studentů SŠ v předmětu český jazyk
Vilma JANDOVÁ -
Problémové komunikační situace a jejich řešení mezi učiteli a žáky v předmětu Český jazyk na středních odborných školách v Moravskoslezském kraji
David VÁLEK