Motivace k lektorování kurzů (nejen) zážitkové pedagogiky – Bára WEBEROVÁ
Bára WEBEROVÁ
Bakalářská práce
Motivace k lektorování kurzů (nejen) zážitkové pedagogiky
Motivation for lecturing courses (not only) of experience pedagogy
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Motivace k lektorování kurzů (nejen) zážitkové pedagogiky je zaměřena na mapování motivace lektorů zážitkové pedagogiky k vedení kurzu. Cílem práce je zkoumat, jaké motivy vedou jedince k lektorování kurzů zážitkové pedagogiky. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy - zážitková pedagogika, lektor kurzu zážitkové pedagogiky, motivace. V praktické části jsou pomocí …víceAbstract:
The Bachelor thesis called Motivation to Lecture Courses in (Not Just) Experiential Education is aimed at mapping the motivation of experiential pedagogy lecturers to conduct the course. The aim of the work is to examine what motives lead individuals to teach experiential pedagogy courses. The theoretical section defines basic concepts - experiential pedagogy, lecturer of the course of experiential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Alena Nohavová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WEBEROVÁ, Bára. Motivace k lektorování kurzů (nejen) zážitkové pedagogiky. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Práce lektorů zážitkové pedagogiky s reflexí
Eliška Petružálková -
Motivování účastníků lektory v české zážitkové pedagogice: pohled lektorů na vlastní práci
Václav Vydra -
Realizace programů zážitkové pedagogiky lektory volnočasových aktivit v Junáku
Michal Bareš -
Vliv kurzu zážitkové pedagogiky na rozvoj osobnosti účastníků a jejich profesní přípravu
Tereza KOVÁŘOVÁ -
Lektor a uvádění aktivit na zážitkových kurzech
Martina Nováčková -
Vybrané osobnostní charakteristiky a životní spokojenost účastníků seberozvojových kurzů založených na principu zážitkové pedagogiky
Tereza MARKOVÁ -
Možnosti využití zážitkové pedagogiky v programech primární prevence pro děti a mládež
Kateřina Hývlová -
Zážitková pedagogika pro motivaci žáků při řešení úkolů s mapou
Markéta Jeřábková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
6. 1. 2022