Náboženství a náboženské symboly v reklamě – Jana Poupová
Jana Poupová
Diplomová práce
Náboženství a náboženské symboly v reklamě
Religion and Religious Symbols in Advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá použitím náboženské tématiky a náboženských symbolů v reklamách, zejména na komerční produkty. Cílem diplomové práce je identifikovat postoje českých spotřebitelů vůči reklamám obsahujícím náboženské symboly, včetně identifikace vlivu náboženské víry na tyto postoje. Dílčím cílem práce je na základě expertních rozhovorů s členy Rady pro reklamu a dalšími odborníky posoudit …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the use of religious themes and religious symbols in advertising, especially in adverts for commercial products. The goal of the diploma thesis is to identify the attitudes of Czech consumers towards advertisements containing religious symbols, including the identification of the influence of religious faith on these attitudes. The partial goal of the thesis is to assess …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82147
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82147
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Ethics in Advertising. The Comparison of Czech Republic and Foreign Countries
Martina Veselková -
Ethics in Marketing: Generational Attitudes towards Sexism in the Czech Republic
Sandra Mateková -
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
Jeyhun Khakipur -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Náboženské symboly a jejich užívání v současné společnosti
Michala SZARVASOVÁ -
Náboženství a náboženské symboly v komerčních komunikacích
Jana Karasová -
Regulace náboženských symbolů na pracovišti
Patrik Sýkora -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička