Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s. r. o. – Roman Mura
Roman Mura
Master's thesis
Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s. r. o.
The Project of Implementation of Mobile Marketing in Company Mands International s. r. o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vypracování projektu implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s. r. o., která působí v oblasti prodeje pneumatik. Teore-tická část práce se zabývá teoretickými východisky a nástroji z oblasti mobilního marke-tingu, které lze aplikovat na danou společnost. Analytická část posuzuje současný stav marketingové komunikace společnosti a analyzuje mobilní …moreAbstract:
The goal of the diploma thesis is to create a project of implementation of mobile marketing in company Mands International s. r. o., which is operating in the area of tire retail market. The theoretical part of the thesis explores the theoretical basis and tools in the area of mo-bile marketing, which are applicable to the company. The analytical part determines the current condition of the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MURA, Roman. \textit{Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s. r. o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/2o9mkd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mura, Roman. Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s. r. o.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu
Vanessa Koptíková -
Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní
Tereza Muchová -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Stanislav Erben -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Lukáš Troup -
Možnosti propagace mobilní aplikace na sociálních sítích
Jan Zahořák -
Implementace a projektové řízení vývoje mobilní aplikace: případová studie
Petr Škorňok -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev