Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s. r. o. – Roman Mura
Roman Mura
Diplomová práce
Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s. r. o.
The Project of Implementation of Mobile Marketing in Company Mands International s. r. o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je vypracování projektu implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s. r. o., která působí v oblasti prodeje pneumatik. Teore-tická část práce se zabývá teoretickými východisky a nástroji z oblasti mobilního marke-tingu, které lze aplikovat na danou společnost. Analytická část posuzuje současný stav marketingové komunikace společnosti a analyzuje mobilní …víceAbstract:
The goal of the diploma thesis is to create a project of implementation of mobile marketing in company Mands International s. r. o., which is operating in the area of tire retail market. The theoretical part of the thesis explores the theoretical basis and tools in the area of mo-bile marketing, which are applicable to the company. The analytical part determines the current condition of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MURA, Roman. \textit{Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s. r. o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/2o9mkd/.
Jak správně citovat práci
Mura, Roman. Projekt implementace mobilního marketingu ve společnosti Mands International s. r. o.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu
Vanessa Koptíková -
Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní
Tereza Muchová -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Stanislav Erben -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Lukáš Troup -
Možnosti propagace mobilní aplikace na sociálních sítích
Jan Zahořák -
Implementace a projektové řízení vývoje mobilní aplikace: případová studie
Petr Škorňok -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev