Ing. Radka Fénešová

Bakalářská práce

Politický marketing

The political marketing
Anotace:
Prostřednictvím politického marketingu politické strany a kandidáti oslovují své potenciální voliče a přesvědčují je, aby volili právě je. Nabízeným produktem je politický program, podle kterého si voliči vybírají. Důležitým faktorem při procesu rozhodování občanů je celkový dojem, který mají z politického subjektu. Politické preference jsou určovány aktuální hospodářskou a společenskou situací. V …více
Abstract:
Political parties and candidates address their potential electorate through the political marketing in order to vote just for them. Political program if offered product on which voters make their choice. Overall impression and style of political subject is an important factor for citizens’ decision making process. Political preferences are determined by actual economical and social situation. In time …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace