Táňa Gricová
Diplomová práce
Skladby pro dva varhaníky
Compositions for two organists
Anotace:
Práce chce zachytit okolnosti vzniku počátečního období skladeb pro dva varhaníky. Chce také přinést přehled skladeb pro dva hráče (jak na jednom, tak ina dvou nástrojích) jako důkaz zájmů skladatelů o tento obor a také jako jistoupomoc pro případné zájemce o tyto skladby. Práce je rozdělena na tyto kapitoly:První kapitola podává stručný přehled dějin evropské hudby s ohledemna období, kdy se alespoň …víceAbstract:
This thesis wants to capture the circumstances of creation of compositions foran initial period of two organists. It also wants to bring a summary of tracks for twoplayers (both on one and on two instruments) as evidence of the interests ofcomposers in this field, as well as some assistance for those wishing to thosecompositions. Thesis is divided into the following chapters:The first chapter gives …víceKlíčová slova
hudbaKlíčová slova
varhanyKlíčová slova
hudební repertoárKlíčová slova
klávesové nástrojeKlíčová slova
srovnávací analýzyKlíčová slova
hudba pro varhany
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9059
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
- Vedoucí: Josef POPELKA
- Oponent: Jaroslav TŮMA
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 7. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Varhany
Práce na příbuzné téma
-
Skladby pro sólový kontrafagot s doprovodem a rozbor sonáty pro kontrafagot a klavír G. Deutschmanna
Ondřej Svitavský -
Populární hudba pro děti předškolního věku - analýza, komparace, kritéria výběru
Marie LIŠKOVÁ -
Klasická hudba pro každého? Analýza marketingových nástrojů Filharmonie Brno
Andrea Zimková -
Hudba pro počítačové hry
Ivan Koubek -
Hudba pro počítačové hry II
Ivan Koubek -
Hudba pro třetí ucho: role aktivní participace posluchače v hudební kompozici Maryanne Amacher
Klára Ondračková -
Sonáta pro klavír a flétnu a Les Chants de Nectaire v kontextu flétnové tvorby Charlese Koechlina
Kristýna Farag -
Varhany děkanství Žďár nad Sázavou
Ondřej Horňas