Bc. Rodion Konovalov

Bachelor's thesis

Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy

Marketing strategies and their impact on the pricing of the company
Abstract:
Bakalářská práce řeší v teoretické i praktické rovině problematiku využití nástrojů marketingového mixu v retailovém obchodním řetězci. Cílem je vyhodnotit stávající strategie marketingového mixu společnosti X5 Retаil Grоup. Navrhnout takové strategie, které by přispěly k získání nových zákazníků a loajalitě zákazníků stávajících.Analytická část je zaměřena na vyhodnocení návaznosti cenových strategií …more
Abstract:
This thesis discusses both theoretical and practical aspects of the use of marketing tools in the retail network. The main objective of this thesis is to evaluate the current marketing strategy of X5 Retail Group, as well as offer new strategies that would help get new customers without losing the loyalty of the existing customer base.The analytical part of the thesis is focused on the evaluation of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eva Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní