Vliv specifické marketingové komunikace na spotřební chování dětí – Tereza Niesnerová
Tereza Niesnerová
Diplomová práce
Vliv specifické marketingové komunikace na spotřební chování dětí
Specific Marketing Communication Effect on Consumer Behavior of Children
Anotace:
Diplomová práce se zabývá trendem využívání YouTuberů v oblasti propagace a jejich vlivem na spotřební chování dětí. Cílem práce je analyzovat vliv YouTuberů na spotřební chování žáků základní školy a zjistit, jak děti YouTubery vnímají. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a vlastní. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se daného tématu. Je zde popsána reklama, její dělení a druhy …víceAbstract:
The thesis is concerned with the actual trend of YouTube usage within promotion and salesmanship, and its impact on consumer behavior of children. The overall aim is to analyze the influence of YouTubers to consumer behavior of primary school students and to investigate the students’ perception of YouTubers. The thesis is structured and divided into two sections – theory and practice. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva