Vliv specifické marketingové komunikace na spotřební chování dětí – Tereza Niesnerová
Tereza Niesnerová
Master's thesis
Vliv specifické marketingové komunikace na spotřební chování dětí
Specific Marketing Communication Effect on Consumer Behavior of Children
Abstract:
Diplomová práce se zabývá trendem využívání YouTuberů v oblasti propagace a jejich vlivem na spotřební chování dětí. Cílem práce je analyzovat vliv YouTuberů na spotřební chování žáků základní školy a zjistit, jak děti YouTubery vnímají. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a vlastní. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se daného tématu. Je zde popsána reklama, její dělení a druhy …moreAbstract:
The thesis is concerned with the actual trend of YouTube usage within promotion and salesmanship, and its impact on consumer behavior of children. The overall aim is to analyze the influence of YouTubers to consumer behavior of primary school students and to investigate the students’ perception of YouTubers. The thesis is structured and divided into two sections – theory and practice. In the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NIESNEROVÁ, Tereza. \textit{Vliv specifické marketingové komunikace na spotřební chování dětí}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/2og6q6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights