Objevitelský přístup ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ – Kateřina SLABÁ
Kateřina SLABÁ
Master's thesis
Objevitelský přístup ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ
Heuristic attitude in teaching mathematics in elementery school
Abstract:
Tato práce pojednává o heuristickém přístupu ve vyučování matematice na 1. stupni a konfrontuje ho s klasickým vyučováním. Současné vyučování matematiky zkoumá především z hlediska psychologických potřeb žáků a ve výzkumné části se zabývá řešením příkladů žáky a jejich výsledky. Kromě toho práce srovnává dvě učebnice pro 4. ročník základní školy na základě využití heuristicky orientovaných úloh a také …moreAbstract:
This diploma thesis is about a heuristic attitude in teaching mathematics at elementary school and it also confronts the heuristic attitude with a classic teaching. This text focuses on lessons in terms of pupils? needs, their solving tasks and results. The work compares two mathematics textbooks for elementary schools, based on the presentation of heuristic tasks in there. We also come with a practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2016
Accessible from:: 6. 4. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2016
- Supervisor: RNDr. Radek Krpec, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLABÁ, Kateřina. Objevitelský přístup ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Připravenost studentů učitelství přírodopisu a biologie na interaktivní konstruktivistické vyučování s využitím prekonceptů žáků
Zuzana KOLČAVOVÁ -
Využití projektového vyučování v primární škole
Aneta FROŇKOVÁ -
Aplikace moderních forem výuky ve vyučování matematiky pro 8. ročník ZŠ
Barbora PETERKOVÁ -
Aspekty využití výukových metod ve výuce praktického vyučování
Josef Kuběja -
Praktický heuristický isomorfismus grafů
Ondřej Borek