Bc. Andrey Ryzhkov

Bakalářská práce

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Tools Audiovisual Advertising
Anotace:
Práce je věnována audiovizuální reklamě jako nejdůležitějšímu propagačnímu prostředku. Bakalářská práce je rozdělená do dvou částí. První část je věnována tvorbě teoretického základu zkoumané problematiky. Poslední část je zaměřená na analýzu audiovizuální reklamy v současné době. Hlavním cílem práce je provedení analýzy vývoje nástrojů audiovizuální reklamy a nastolení vlastních představ o vývoji …více
Abstract:
The work is dedicated to audiovisual advertising as the most important promotional tool. The thesis is divided into two parts. The first part is dealing with creation of the theoretical basis for the research part. The last part is focused on the analysis of the audio-visual advertisement. The main aim of this work is to analyze the development of tools audiovisual advertising and establish their own …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace