Bc. Andrey Ryzhkov
Bachelor's thesis
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Development of Tools Audiovisual Advertising
Abstract:
Práce je věnována audiovizuální reklamě jako nejdůležitějšímu propagačnímu prostředku. Bakalářská práce je rozdělená do dvou částí. První část je věnována tvorbě teoretického základu zkoumané problematiky. Poslední část je zaměřená na analýzu audiovizuální reklamy v současné době. Hlavním cílem práce je provedení analýzy vývoje nástrojů audiovizuální reklamy a nastolení vlastních představ o vývoji …moreAbstract:
The work is dedicated to audiovisual advertising as the most important promotional tool. The thesis is divided into two parts. The first part is dealing with creation of the theoretical basis for the research part. The last part is focused on the analysis of the audio-visual advertisement. The main aim of this work is to analyze the development of tools audiovisual advertising and establish their own …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jgp5z/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2013
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Internet a reklama
David Zapletal -
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Petr Šolín -
Internet jako komunikační kanál - návrh kampaně pro konkrétní společnost
Jakub Stingl -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Petr Šolín