Bc. Tereza Nováková

Master's thesis

Analýza komunikační kampaně podniku

Analysis of communication campaign
Abstract:
Cílem diplomové práce „Analýza komunikační kampaně podniku“ je primárně analýza současné komunikační kampaně softwaru pro projektové řízení PMportal od společnosti Icotnio CR, s.r.o. a sekundárně analýza komunikační kampaně samotné společnosti, na základě zjištěných nedostatků vytvořit návrh doporučení prostřednictvím tvorby nové komunikační kampaně. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. První …more
Abstract:
The goal of the master thesis “Analysis of the communication campaign” is primarily the analysis of existing communication campaign of the project management software PMportal by Icontio CR, s.r.o. and secondarily the analysis of communication campaign of the company itself. Based on the found out flaws the new communication campaign is suggested. The thesis consists of theoretical and practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Kristýna Böhmová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta