Daniela Kůsová

Diplomová práce

Segmentace české internetové populace pro online programatický nákup dovolené

Segmentation of Czech Online Population for Digital strategy for selected Travel agency
Anotace:
Diplomová práce propojuje teoretickou bázi strategické segmentace s online marketingovou komunikací. Cílem diplomové práce je zanalyzovat českou populaci na trhu cestovního ruchu, určit jednotlivé segmenty, a následně doporučit, na který segment zaměřit novou digitální marketingovou komunikaci cestovní kanceláře, zejména v programatickém nákupu reklamního prostoru. Data z MML-TGI byly podrobeny v praktické …více
Abstract:
The aim of this Master‘s thesis is to analyze Czech population of travelers, indetify the segments and Target Group followed by the recommendation for programmatic purchasing digital advertising with the use of automated software's. Using MML-TGI data set to create profile of each segment via factor, cluster and pivot analysis. These profiles are further developed using multidimensional scaling, MCART …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2019
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Barbora Matíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78473