Segmentace české internetové populace pro online programatický nákup dovolené – Daniela Kůsová
Daniela Kůsová
Diplomová práce
Segmentace české internetové populace pro online programatický nákup dovolené
Segmentation of Czech Online Population for Digital strategy for selected Travel agency
Anotace:
Diplomová práce propojuje teoretickou bázi strategické segmentace s online marketingovou komunikací. Cílem diplomové práce je zanalyzovat českou populaci na trhu cestovního ruchu, určit jednotlivé segmenty, a následně doporučit, na který segment zaměřit novou digitální marketingovou komunikaci cestovní kanceláře, zejména v programatickém nákupu reklamního prostoru. Data z MML-TGI byly podrobeny v praktické …víceAbstract:
The aim of this Master‘s thesis is to analyze Czech population of travelers, indetify the segments and Target Group followed by the recommendation for programmatic purchasing digital advertising with the use of automated software's. Using MML-TGI data set to create profile of each segment via factor, cluster and pivot analysis. These profiles are further developed using multidimensional scaling, MCART …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78473
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2019
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Barbora Matíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78473
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
Michael Štádler -
Obsahová analýza webu online marketingového bidovacího nástroje
Tereza Hanzelková -
Uživatelské testování online marketingového bidovacího nástroje
Marta Vodičková -
Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu
Jitka Komárková -
Cestovní ruch ve spolkové zemi Salcbursko
Veronika Bírová -
Cestovní ruch v Olomouckém kraji podle segmentace návštěvníků
Barbora Hüblová -
Archeoparky jako atraktivita cestovního ruchu
Lenka Malá