Diagnostika nejčastějších prekonceptů spojených s prvky periodické tabulky vyskytujících se v předmětu chemie na základní škole – Mgr. Monika Šindelková
Mgr. Monika Šindelková
Rigorózní práce
Diagnostika nejčastějších prekonceptů spojených s prvky periodické tabulky vyskytujících se v předmětu chemie na základní škole
Diagnosis of the most common preconceptions associated with the elements of periodic table of elements in chemistry at the primary school
Anotace:
Rigorózní práce „Diagnostika nejčastějších prekonceptů spojených s prvky periodické tabulky vyskytujících se v předmětu chemie na základní škole“ pojednává o prekonceptech vybraných pěti prvků periodické tabulky u žáků 8. ročníků základní školy. Teoretická část práce obsahuje rešerši odborné literatury zabývající se konstruktivismem, žákovým pojetím učiva a prekoncepty. Realizace výzkumu probíhá prostřednictvím …víceAbstract:
Rigorous thesis "Diagnosis of the most common preconceptions associated with the elements of periodic table of elements in chemistry at the primary school" deals with the preconceptions of five selected elements of the students at the 8th grade of primary school. The theoretical part includes a research of specialized literature dealing with constructivism, the naïve view of children and preconceptions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kgiur/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 11. 2015
- Vedoucí: doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Martin Bílek, Ph.D., Mgr. Jiří Šibor, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠINDELKOVÁ, Monika. \textit{Diagnostika nejčastějších prekonceptů spojených s prvky periodické tabulky vyskytujících se v předmětu chemie na základní škole}. Online. Rigorózní práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/2opicq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství chemie pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Admission of Romany children to the first class of the basic school from their teachers point of view
Aneta Macíková -
Žákovo pojetí vybraných pojmů tématického celku rostliny
Pavla Svobodová -
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku živočichové
Michaela Kuklová -
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku neživá příroda (nerosty, horniny a půda)
Gabriela Makovičková -
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku Ekologie a ochrana přírody
Markéta Macháňová -
Pojetí žáků 1. stupně základní školy o tematickém celku rostliny
Olga Rohánková -
Využití konstruktivistického přístupu při výstavbě klíčového učiva v prvouce a vlastivědě
Eva Tomečková -
Teaching English in the Online Environment to Students with Dyslexia
Jozef Andraš