Prezentace a komunikace společnosti Wellness Club – Mgr. Vendula BŘEZINOVÁ
Mgr. Vendula BŘEZINOVÁ
Master's thesis
Prezentace a komunikace společnosti Wellness Club
Presentation and communication of Wellness Club company
Abstract:
Práce je zaměřena na význam marketingových komunikací v souvislosti s prezentací konkrétní společnosti a její propagací. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění marketingových komunikací, jejich hlavních částí, forem a prostředků. Jednotlivé poznatky jsou následně aplikovány na reálnou formu propagace a prezentace dané společnosti se zaměřením na konkrétní projekt. Tento projekt je následně …moreAbstract:
{\clqq}Presentation and communication of Wellness Club company`` is title which is fo-cused on meaning of marketing communications in context of presentation the Wellness Club company. Theoretically part of this work is focused on characterization of marketing communications, its main parts, forms and means. Individual knowledge are consequently applied on real form of promotion and presentation Wellness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier:
7543
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BŘEZINOVÁ, Vendula. Prezentace a komunikace společnosti Wellness Club. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Lenka Fibichrová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková