Návrh a realizace reportingu marží v cestovní kanceláři – Aneta Švondrová
Aneta Švondrová
Diplomová práce
Návrh a realizace reportingu marží v cestovní kanceláři
Design and implementation of margin reporting in travel agency
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací reportingu marží v cestovní kanceláři. Hlavním cílem práce je návrh a realizace nástroje pro sledování marží z budoucích zájezdů. Teoretická část práce poskytuje přehled zdrojů věnujících se Business Intelligence a to z různých datových pramenů, kterými jsou odborné publikace, odborné články, závěrečné práce a ostatní elektronické zdroje. Dále jsou …víceAbstract:
This thesis describes the design and implementation of the margins reporting in the travel agency. The main goal of the thesis is the design and implementation of a tool for margins monitoring of future package tours. The theoretical part provides an overview of resources devoted to Business Intelligence. The resources include various data sources which are specialized publications, scientific articles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48634
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2016
- Vedoucí: Jan Kučera
- Oponent: Dušan Chlapek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48634
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Kognitivní informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh Business Intelligence řešení pro cestovní kancelář Mayer & Crocus
Markéta Majerová -
Implementácia Business Intelligence
Lukáš Bľanda -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová -
STRATEGIC ANALYSIS OF THE TRAVEL AGENCY IN THE EDUCATION TOURISM MARKET OF THE CZECH REPUBLIC
Lukáš Heřmánek -
Business Strategy of the Travel Agency
Lukáš Heřmánek -
Podnikatelský plán na založení cestovní kanceláře AWESOME travel
David Branžovský -
Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.
Anežka ZBOROŇOVÁ -
Projekt internetového prodeje zájezdů cestovní kanceláře TRAVEL 2002
Ilona Novozámská