Analýza spotřebitelského chování se zaměřením na fair trade – Lenka PROCHÁZKOVÁ
Lenka PROCHÁZKOVÁ
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování se zaměřením na fair trade
The analysis of consumer behavior focusing on fair trade
Anotace:
V této diplomové práci je jedním z hlavních témat přiblížení konceptu fair trade spotřebitelům. Vymezuje pojem fair trade, popisuje jeho cíle a principy, pojednává nejen o jeho historii, ale též o jeho současnosti. Popisuje světové a domácí organizace pro fair trade, zabývá se kampaněmi podporujícími jeho začlenění do povědomí veřejnosti a informuje o současných nejvíce obchodovaných produktech fair …víceAbstract:
The diploma thesis deals with Fair Trade with the focus on the ways how to make customers be informed about such a conception. The definition of the Fair Trade conception is presented; its purposes and principles are also described. The Fair Trade history is shown as well as present times. The paper describes global and domestic organizations within Fair Trade, shows campaigns supporting their integration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Fuchsová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKOVÁ, Lenka. \textit{Analýza spotřebitelského chování se zaměřením na fair trade}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/2p4oj7/.
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Lenka. Analýza spotřebitelského chování se zaměřením na fair trade. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Barbora Hanáková -
Spotřebitelské chování při nákupu na internetu
Petra Vrbasová -
Mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu piva
Dominika Krischková -
Mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu kávy
Gabriela Ottopalová -
Spotřebitelské chování generace Y v gastroturismu ČR
Pavla Nekolná -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Tereza Rajchlová -
Spotřebitelské chování zákazníků firmy Lavandia
Markéta Šebestová