Bc. Miroslava Bušková

Master's thesis

Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení

Model guerrilla marketing in a specific communication campaign and its evaluation
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou guerilla marketingu, který je poměrně novým nástrojem marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je vytvoření konkrétní kampaně ve formě guerilla marketingu pro společnost Sportobchod.cz. Navrhovaná kampaň odráží požadavky cílové skupiny a aktuální trendy v oblasti využití guerilla kampaní. Poznatky pro zpracování práce se podařilo získat deskripcí odborné literatury …more
Abstract:
The work deals with the issues of guerilla marketing, which is a relatively new tool of marketing communication. The main goal of the work is the creation of a guerilla marketing campaign for the current trends in the area of guerilla marketing. Research literature and a primary research using a quantitative survey were used as sources for the work. The result of the work is a campaign proposal in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní