Bc. Patrik Mitka
Master's thesis
Měření sledovanosti médií v ČR
Media consumption measurement in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá měřením sledovanosti médií v České republice. Soustředí se na porozumění problematiky spojené s jednotlivými druhy měření, a odhaluje a analyzuje jednotlivé silné a slabé stránky či výhody a nevýhody. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, jsou nejdříve charakterizovány zkoumané mediatypy spolu s jejich historickým kontextem. Následně jsou charakterizovány …viacAbstract:
This master thesis deals with media consumption measurement in the Czech Republic. Its focused on understanding specific problems of each type of measurement. It also reveals and analyze their stenghts and weaknesses along with their advantages and disadvantages. The thesis is divided into two sections. In first theoretical part all of the researched media types are characterized and set into their …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r6tjz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Měření sledovanosti médií v ČR
Michael Štádler -
Měření sledovanosti médií
Martin Vlach -
Analýza nízkoteplotních zdrojů energie – výměník typu Slinky, výměník typu U, vzduch
Jan Jindra -
Porovnání vybraných typu 3D skenerů
Martin Tůma -
Vliv typu fotodetektoru na komunikaci viditelným spektrem světla
Petra Vondálová -
Využití metody MSA při výběru správného typu měřidla pro měření rozměrů součástí
Lukáš PAVLIŠTA -
Vliv typu elastomeru na vývoj tepla cyklicky zatěžované pryže
Jan Mitev -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká