Školní připravenost dětí z bilingvního prostředí na vstup do primárního vzdělávání – Bc. Lada STARÁ
Bc. Lada STARÁ
Diplomová práce
Školní připravenost dětí z bilingvního prostředí na vstup do primárního vzdělávání
School readiness of children from bilingualism environment for primary education
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá školní připraveností dětí z bilingvního prostředí na vstup do primárního vzdělávání. Teoretická část se skládá ze dvou hlavních kapitol. První kapitola je věnována charakteristice předškolního období a opožděného vývoje řeči. V kapitole se dále zaměřuji na problém bilingvismu a vysvětlení pojmů s ním spojených. Druhá kapitola se věnuje školní připravenosti, školní …víceAbstract:
This diploma thesis deals with school readiness of children from bilingualism environment for primary education. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter is devoted to the characteristics of the preschool period age and belated speech development. In chapter I continue to focus on problem of bilingualism and explanation of terms united with it. The second theoretical chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
- Vedoucí: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STARÁ, Lada. Školní připravenost dětí z bilingvního prostředí na vstup do primárního vzdělávání. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Úroveň školní zralosti dětí z dětských domovů a jejich připravenost na vstup do první třídy ZŠ na Ústecku
Veronika BAUEROVÁ -
Deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku a jejich vliv na školní připravenost
Monika BIENEROVÁ -
Vývoj řeči předškolního dítěte a jeho diagnostika
Lucie Kallabová -
Vliv bilingválního vzdělávání na vývoj řeči dětí předškolního věku z česky mluvících rodin
Michaela Marešová -
Bilingvní výchova a její vliv na vývoj řeči u dětí předškolního věku
Kateřina Tomanová -
Vliv hudby na vývoj dítěte v předškolním věku se zaměřením na vývoj řeči
Kristýna Ševčíková -
Školní zralost a připravenost se zaměřením na vývoj řeči v předškolním věku
Nikola GONČÁROVÁ -
Vliv digitálních technologií na vývoj řeči u dětí předškolního věku
Marie KAŠPÁRKOVÁ