Bc. Iva Jančíková

Bachelor's thesis

Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy

Integrated marketing communication and its impact on the demand and the company’s image
Abstract:
V této práci se zabývám integrovanou marketingovou komunikací firmy se zákazníkem. Protože však existuje mnoho podob tohoto vztahu, zaměřuji pozornost na strategii kvalitního výběru nástrojů marketingového mixu. Popisuji oblast firemní kultury, která zasahuje do procesů napříč firmou a usnadňuje tržní úspěšnosti prodeje finálního produktu. Na závěr aplikuji teoretické znalosti na reálný příklad z oboru …more
Abstract:
This thesis deals with integrated marketing communication between the company and the customer. However, because the relationship can develop in so many different ways, I will focus on the strategy of the best quality marketing mix tools selection. I am describing the company culture area which influences the processes throughout company and facilitates the final product sales success. I am applying …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní