Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy – Bc. Iva Jančíková
Bc. Iva Jančíková
Bachelor's thesis
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
Integrated marketing communication and its impact on the demand and the company’s image
Abstract:
V této práci se zabývám integrovanou marketingovou komunikací firmy se zákazníkem. Protože však existuje mnoho podob tohoto vztahu, zaměřuji pozornost na strategii kvalitního výběru nástrojů marketingového mixu. Popisuji oblast firemní kultury, která zasahuje do procesů napříč firmou a usnadňuje tržní úspěšnosti prodeje finálního produktu. Na závěr aplikuji teoretické znalosti na reálný příklad z oboru …moreAbstract:
This thesis deals with integrated marketing communication between the company and the customer. However, because the relationship can develop in so many different ways, I will focus on the strategy of the best quality marketing mix tools selection. I am describing the company culture area which influences the processes throughout company and facilitates the final product sales success. I am applying …moreKeywords
Nadlinková reklama podlinková reklama reklama napříč linkami integrovaná marketingová komunikace marketingový mix reklama podpora prodeje public relations osobní prodej přímý marketing poptávka image firmy Above the Line Advertising Below the Line Advertising Through the Line Advertising Integrated Marketing Communication Marketing Mix Advertising Sales Promotion Personal Selling Direct Marketing Demand The Company Image.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s5wz6/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANČÍKOVÁ, Iva. \textit{Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/2pm78m/. [citováno 2024-04-24]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova