Marketingový průzkum nabídky BIO potravin v obchodních řetězcích – Petr Polák
Petr Polák
Diplomová práce
Marketingový průzkum nabídky BIO potravin v obchodních řetězcích
Marketing Research of Organic Food Supply in Retail Chains
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jaká je současná nabídka biopotravin v obchodních řetězcích, jak jsou s touto nabídkou spokojeni spotřebitelé a co při nákupu biopotravin preferují. Práce je rozdělena na dvě základní časti. První část je teoretická, stručně objasňuje základní principy ekologického zemědělství, výroby biopotravin a poskytuje informace o vývoji a stavu českého biotrhu. Praktická …víceAbstract:
The aim of this dissertation is to find out how the consumers appreciate the present offer of organic food in retail chains and what organic food they prefer. My thesis is divided into two main parts. The first part is theoretical and it briefly clarifies the basic principles of organic farming, organic food production and it provides information about the development and the present situation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96983
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Jiří Novotný
- Oponent: Martin Jelínek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové kampaně pro e-shop Parpl Shop
Jan Fiala -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
E-shop pro počítačové a konzolové hry
David Nyč -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová -
E-shop pro adopci varhanních píšťal
Michal Čížek -
Analýza vlivu influencerů na malý e-shop s náramky
Marek Fanta -
Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)
Markéta Dolečková