Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Bc. Lucie Flachsová
Bc. Lucie Flachsová
Bachelor's thesis
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
The market segmentation and analysis of customer’s behaviour
Anotácia:
Trend biopotravin začíná čím dál více plnit obchodní řetězce na trhu s potravinami, lidé chtějí žít zdravý životní styl a zajímá je kvalita potravinových produktů, ne ale u všech zákazníků je tomu tak. Bakalářská práce je zaměřena na segmentaci trhu a analýzu chování zákazníka, jak zákazník reaguje na určitou řadu výrobků na trhu, jaké má přání a požadavky. Hlavním úkolem firmy je, co nejlépe uspokojit …viacAbstract:
Trend organic food begins increasingly perform retail chains in the food market, people want to live a healthy lifestyle and are interested in the quality of food products, but not all customers is so. Bachelor thesis is focused on market segmentation and analysis of customer behaviour, how it reacts to a certain number of products on the market, what customers have wishes and requirements. The main …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eqevl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum zákazníků obchodní firmy
Martina Šmikmátorová -
Marketingový výzkum kritických faktorů v součinnosti obchodních a logistických procesů s využitím nástrojů kauzální analýzy.
Tomáš Miloševský -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum vybraných produktů na trhu ve státech Vietnam, Čína a Thaisko a Česká republika pro budoucí rozvoj obchodních vztahů.
Huy Hoang Pham -
Marketingový výzkum v obchodní společnosti
Šárka Smékalová -
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Jitka Hronová -
Marketingový výzkum nových obchodních příležitostí s vybranými neželeznými kovy
Lucie Vašicová