Bc. Eva Řechtáčková

Diplomová práce

Spokojenost zákazníků v oblasti maloobchodu

Customer satisfaction in retail
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na činnost obchodního řetězce Lidl. Mapuje okruh poskytovaných služeb, nabídku sortimentu a především spokojenost zákazníků. Teoretická část práce vymezuje východiska spokojenosti zákazníků, uvádí informace týkající se modelů, metod, atributů spokojenosti a měření zákaznické spokojenosti a loajality v obecné rovině. Praktická část přibližuje stručný historický vývoj společnosti …více
Abstract:
The thesis is focused on the activities of the chain Lidl. It maps the range of services provided, product range and mainly customer satisfaction. The theoretical part of the thesis defines the foundation of customer satisfaction, provides information about models, methods, attributes of satisfaction and measurement of customer satisfaction and loyalty in general. The practical part explains the brief …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Řechtáčková, Eva. Spokojenost zákazníků v oblasti maloobchodu. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku