Rozbor druhů chování při vysokoškolské výuce – Michaela BOUDOVÁ
Michaela BOUDOVÁ
Bakalářská práce
Rozbor druhů chování při vysokoškolské výuce
The analysis of the students behavior during university lectures
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tím, jak se žáci vysoké školy chovají ve výuce. V první části této práce je vysvětleno lidské chování z různých pohledů a vývoj člověka po dobu školní docházky. Dále je zde vysvětlena technická stránka natáčení a videokamer. Jsou zde také uvedeny poznatky z již provedených video-výzkumů. V praktické části jsou rozebrány už jednotlivé druhy chování všech studentů, a následně …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with how students of college behave in teaching. The first part of this work explains human behaviour from different perspectives and human development during school attendance. The second part explains the technical side of filming and video cameras. There are also findings from already conducted video surveys. In the practical part are discussed the individual types of behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Václav Stacke, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOUDOVÁ, Michaela. Rozbor druhů chování při vysokoškolské výuce. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Geografie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Kognitivní přístup v diagnostice jazykových funkcí u dospělých osob
Eva Havránková -
Proměny teorie a metodologie v kognitivní religionistice: Od programového přístupu k empiricky založenému výzkumu v laboratoři
Sandra Sklárčíková -
Klasifikace divokých zvířat v české společnosti: kognitivní přístup
Martina BLÁHOVÁ -
Eine kognitive Betrachtung des Ausdrucks von FREUDE in deutschen und tschechischen Phraseologismen / Výraz RADOSTI v německých a českých frazeologismech, kognitivní přístup
Renata ŠTÝBEROVÁ -
Kognitivní a afektivní přístup dospívajících k partnerským vztahům a sexualitě
Jana Mertlíková -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Vývoj odborného gastronomického vzdělání v České republice po roce 2000
Hana Budková -
Morální vývoj žáků na 2. stupni základní školy a hlavní faktory, které na něj působí
Lucie KARLÍČKOVÁ