Narušená komunikační schopnost u žáka se specifickými poruchami učení a jejich vliv na integraci v běžné základní škole – Mgr. Veronika Sobotková
Mgr. Veronika Sobotková
Bakalářská práce
Narušená komunikační schopnost u žáka se specifickými poruchami učení a jejich vliv na integraci v běžné základní škole
Communication disorder in pupil with specific learning difficulties and their influence on integration at the first degree of primary school
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o velmi aktuálním tématu, čímž specifické poruchy učení zajisté v současnosti jsou, a dále o problematice narušené komunikační schopnosti. Ve výzkumné části je potom zpracována případová studie žáka se specifickými poruchami učení. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První se zaměřuje na komunikaci obecně, na narušenou komunikační schopnost, její etiologii, klasifikaci …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a very up-to-date subject, which specific learning difficulties surely are, and then with communication disorder issues. In the research part the case study of pupil with specific learning difficulties are processed. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is focused on communication generally, on communication disorders, their etiology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wh3o5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOBOTKOVÁ, Veronika. \textit{Narušená komunikační schopnost u žáka se specifickými poruchami učení a jejich vliv na integraci v běžné základní škole}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/2pyh3g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Patrik Grúner -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v 1. třídě běžné základní školy z pohledu pedagoga
Barbora Davidová -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci při výuce vybraných oborů učňovského školství s akcentem na výuku žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Kateřina ŠTURMOVÁ -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková