Narušená komunikační schopnost u žáka se specifickými poruchami učení a jejich vliv na integraci v běžné základní škole – Mgr. Veronika Sobotková
Mgr. Veronika Sobotková
Bachelor's thesis
Narušená komunikační schopnost u žáka se specifickými poruchami učení a jejich vliv na integraci v běžné základní škole
Communication disorder in pupil with specific learning difficulties and their influence on integration at the first degree of primary school
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o velmi aktuálním tématu, čímž specifické poruchy učení zajisté v současnosti jsou, a dále o problematice narušené komunikační schopnosti. Ve výzkumné části je potom zpracována případová studie žáka se specifickými poruchami učení. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První se zaměřuje na komunikaci obecně, na narušenou komunikační schopnost, její etiologii, klasifikaci …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with a very up-to-date subject, which specific learning difficulties surely are, and then with communication disorder issues. In the research part the case study of pupil with specific learning difficulties are processed. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is focused on communication generally, on communication disorders, their etiology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wh3o5/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Reader: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOBOTKOVÁ, Veronika. \textit{Narušená komunikační schopnost u žáka se specifickými poruchami učení a jejich vliv na integraci v běžné základní škole}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2009. Available from: https://theses.cz/id/2pyh3g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Patrik Grúner -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v 1. třídě běžné základní školy z pohledu pedagoga
Barbora Davidová -
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci při výuce vybraných oborů učňovského školství s akcentem na výuku žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Kateřina ŠTURMOVÁ -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková