Bc. Dominika Kramorišová

Master's thesis

Rozvoj a inovace digitální marketingové komunikace v turismu Královéhradeckého kraje

Development and Innovation of Digital Marketing Communication in Tourism of the Hradec Kralove Region
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá posilnením digitálnej marketingovej komunikácie Královéhradeckého kraja v turizme. Hlavným cieľom je analýza súčasného stavu Královéhradeckého kraja spolu s návrhom odporúčaní. V rámci metodológie sú aplikované rôzne analytické prístupy vrátane PESTEL analýzy, STP analýzy a analýzy sociálnych sietí. Diplomová práca obsahuje ďalej realizovaný kvantitatívny výskum zahŕňajúci …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the strengthening of digital marketing communication of the Hradec Králové Region in tourism. The main objective is to analyse the current state of the Hradec Králové Region together with a proposal of recommendations. Various analytical approaches are applied within the methodology, including PESTEL analysis, STP analysis and social network analysis. Furthermore, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Lukáš Koutný

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kramorišová, Dominika. Rozvoj a inovace digitální marketingové komunikace v turismu Královéhradeckého kraje. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management